måndag 19 oktober 2009

PLUGG

Oj, är helgen redan slut?
Jisses.
Fredagen blev hur slapp som helst efter ett par timmars jobb.
Lördagen spenderades även den på jobbet, och efter det blev de bubbel och drink, efter drink, efter drink, efter drink hemma hos I. Blev nog lite för mycke drink tom för när vi väl kom iväg hemifrån och ut på stan så va vatten de enda jag va sugen på. Platt fall för den fyllan.. men men. Så kan de gå! Hade trevligt när jag kom hem också, satt och pratade minnen med en gammal internet-vän(/ragg) tills ögonen inte gick att hålla öppna längre. Haha.
Söndagen kan faktiskt få klassas som den slappaste dagen under 2009. De blev verkligen inte mycke gjort igår alltså. Herregud!

Idag dock. Då blir de ändring på det.. sitter redan (ja, redan! Dygnsrytmen är inte ultimat när man har 7 veckors "semester", he he) och pluggar. Eller ja, har åtminstone börjat skriva på mitt LIA-arbete. En eloge till mej tycker jag! Framsteg ju.. arbetet ska ju faktiskt inte vara klart förrens om två veckor.. och jag har redan börjat. Ovanligt men bra jobbat!

Imorrn och på onsdag blir de jobb igen.. följt av en torsdag med middag (eller bio) och så kommer äntligen fredagen med personalfest. He he. Skoj skoj!

Får nog ta och sätta upp en liten post-it-lapp på skärmen här (ska ju sitta och plugga heela dagen, eh?) med budskapet "Gå och lägg dej!" om jag ska orka upp så tiiidigt imorn. Fy!

Gnäll gnäll.. jag vet. Hihi.
:)

Inga kommentarer: