onsdag 7 oktober 2009

NATTLIGA FUNDERINGAR

Vaknade exakt i samma ställning som jag somnade i. Har jag sovit så hela natten tro? Haha.
Nåja. Sovit gott och inte alls som i förrgår natt iaf.. Hua!

Skönt att vara hemma igen! Dock inte skönt att mötas av regn som föll ned(?) från himlen i 45 graders vinkel, typ, när jag gick av tåget igår kväll.

Innan jag somnade i natt hann jag faktiskt få till ett första lilla utkast på "min bok". Haft mina funderingar om vad handlingen ska bli.. men nu är jag (nästan) helt säker, och upplägget är perfekt. Haha. Så, nu ska minsann Johanna bli författare (eeh)!
En vacker dag, en vacker dag.. 

Tänk att jag ska vara så kreativ precis innan jag ska somna. Låg och funderade lite på min andra affärsidé också. Har inte släppt tankarna om min drömbutik, långt ifrån. Men ännu ett projekt har poppat upp i skallen. Svårt att släppa när jag själv tycker de är en lysande affärsidé juh!

En vacker dag, en vacker dag.. då jäklar!

För övrigt fanns det en del annat som susade genom huvudet både en och två gånger innan jag somnade också. Detta funkar inte, jag kan inte hålla på att analysera sönder saker och samman. De är ju bara jag själv som blir drabbad och får frispel.
Så, hur bra de än må verka vara..
F, angående vårt samtal vi hade igår. Jag litar på min magkänsla, och jag ger upp innan jag ens börjat..

1 kommentar:

Frida sa...

Hörru, vad är det jag ser. Sluta tänk så förbaskat mycket så blir det säkert bra (påminner mig själv om det också :P) Vad är det som är som det är så bråttom med? Ligg lågt ett tag tycker jag... Du vet var jag finns om du vill snacka :)
Stor kram!