torsdag 22 oktober 2009

JOBB, MIDDAG, JOBB, FEST!

Woho! Blidde en lång dag.. Men en mycke trevlig dag också!
Precis hemkommen från veckans tjejmiddag. Super! Ett mycke bra initiativ taget av goa T där i våras.. även fast vi inte kan vara med allihopa, varje vecka, så är de himlans trevligt när de väl blir av. Idag blev det dessutom en del vin, vilket inte gjorde de hela sämre. He he.

Skoj dag på jobbet också. Gillar mina kollegor som fasen!
Hade tänkt mej en ledig dag imorn med en massa shopping innan den stundande personalfesten.. men.. snälla jag kunde inte säga nej när söta J frågade om jag kunde jobba. Sååå, med kökssaxen som redskap ska jag nu försöka korta och jämna till min lugg och sen plocka fram partykläderna till imorn kväll, sen ska jag stupa i säng och sooova. Gött.
GÖTT!
:)

Imorn blir de som sagt fest för att fira härliga framgångar och enastående personal!
Jippiiiie!


Inga kommentarer: