måndag 26 oktober 2009

FYLLESAMTAL

Vaknade (för ovanlighetens skull) av att jag fick ett sms i natt..
"Kan dui jobba imron?"
Tittar på klockan. 03.59. Haha. "Sicket fyllo!", tänker jag och somnar om.
Vaknar av att telefonen ringer. Hinner titta på klockan snabbt. 04.08.
Givetvis är de min kära kollega som ringer.
Jag: Hahaha, men heeeeeej A.
A: Johannaaaaaaaaaa, *hick* kan du jobba imorn?
Jag: Hahaha, men vafan. Jag har annat planerat imorn juh.
A: Snääääälla.
Jag: Men jag ska tvätta också juh!
A: Jag kan tvätta. Jag tar hand om din tvätt näääääääär du vill. Bara jag får sova imorn. Snäääälla?
Jag: Hahaha.
A: I fucking lööööööööööööööv you. *hick*
Jag: Jaja, visst. Vilken tid?
A: 12.
Jag: Stänger du också eller?
A: Nej.. ööööh.. jag tror inte de? Men om jag gör de.. alltså.. jag kan komma å stänga eller något. Bara jag får sooooooova...
Jag: Eller hur. Hahaha. Jaja, sov gott sen, fyllo.

Sååå, om jag ringer idag vid halv 7 och säger A ska komma å stänga, gör han de tro? Knappast troligt va. Hahaha. Men gu så jag skrattade åt honom i natt.

Nu är ju frågan bara.. jag hade ju tänkt plugga idag. Skriva på mitt LIA-arbete.. kommer de skrivas av sej självt när jag jobbar tro? Knappast troligt de heller va.
Damnit.


Inga kommentarer: