torsdag 15 oktober 2009

ETT LEENDE

Åh, så jäkla gött. Jag somnade med ett stort leende på läpparna igår!
De finns ingenting jag avskyr så mycke som att vara ett frågetecken.. de absolut värsta jag vet är ovisshet! De får mej att känna mej som världens minsta och värdelösa människa. De irriterande frågetecknet förvandlades dock till ett stort jäkla utropstecken igår och jag är inte ett dugg förvirrad länge.. snarare.. lättad (och inte ett dugg förvånad).
Hellre en sanning som gör ont, än en ovisshet som utger en, möjligtvis falsk, glädje.

Leendet fanns kvar på läpparna även när jag vaknade i morse också. Me like! Och jag mår mycke bättre än igår. Kanske kan bli en bra helg detta..



:)

2 kommentarer:

m|in sa...

Haha! De där korvarna (?) var läskiga!

Hoppas du får en bäst helg!

Hanni sa...

Haha, jaa.. visst är de vidriga!? Usch!

Tack desamma vännen min! Puss!