måndag 12 oktober 2009

HELGARDERING - EH?

För en gångs skulle tänkte jag gardera mej lite, för att slippa (mobil)ångest dagen efter!
Så, i fredags innan jag begav mej hemifrån raderade jag ALLA sms på min mobil (orkade inte gå igenom alla sms i inkorgen/utkorgen för att radera diverse utvalda avsändare/mottagare). Dessutom raderade jag diverse kontakter i telefonboken. Voila!

De borde ju nu vara bombsäkert att slippa ångesten dagen efter en utekväll med dessa små åtgärder?

Pfft. Trodde jag ja!

Denna gång va de dock inte utkorgen eller inkorgen som gav mej ångest (inte så mycke iaf), utan alla sms sparade i utkast. 25 st utkast? Wtf!?
De tog en stund innan jag kopplade.. tänkte tillbaka på fredagkvällen och mindes. Jag träffade ju på en skitsöt kille. Men han va stum!
De är väl typiskt mej de.. men trevligt va de iaf. Verkligen!

Däremot vart jag lite rädd för mej själv när jag läste igenom allt jag hade skrivit.. i nyktert tillstånd är jag fortfarande helt säker på att jag vill vara singel, på fyllan däremot verkar min hjärna vara inställd på nånting helt annat..
Måste. Synka. Bättre!

Läste faktiskt ett inlägg i en av de bloggar jag följer (sporadiskt).
Kusligt. Skrämmande. Skulle lika gärna kunnat vara jag som skrivit de själv (bortsett från att somliga killar inte alls bara kom, låg, kom igen och drog).
Och efter jag läst detta.. står jag ännu mer fast vid det jag skrev förra veckan.

Bitter? Möjligtvis.
Men. De. Är. Inte. Värt. Det.

Förbannat också!

3 kommentarer:

Frida sa...

Oj då, vad är oddsen för det??? Men du kan väl lära dig teckenspråk? Det lär ju vara skit praktiskt att kunna... Fast är han stum borde ju han hört vad du sa? Fast du måste ju fortfarnde kunna teckenspråk för å förstå vad han säger... Äh, konstigt det blev!

Hanni sa...

Har ett svagt minne att jag faktiskt försökte imponera med min enda teckenspråkskunskap.. dvs. Johanna. :P

Ska dra alla detaljer för dej senare. Är du på jobbet eller?

Frida sa...

Ja, var på jobbet igår kväll. Därför jag inte var inloggad på msn utan terroriserade din blogg ist. Nu är jag hemma iaf!