fredag 16 oktober 2009

JAG GÖR SLUT!


Alltså.. när jag ska beskriva mej själv med ord eller egenskaper så brukar alltid glad och kreativ vara med i beskrivningen. Däremot så tycker jag att ordet kreativ är lite falsk marknadsföring nu för tiden. Jag är ju inte ett dugg kreativ för fan! Jag är lat och bekväm och gör inte alls saker och ting som jag vill göra längre.
Fy!

Hur kunde de bli såhär? Vart och
när gick de snett?
Har ett
förhållande med mej själv här som genast måste avslutas!

Alltså,
jag gör slut!

Ingen mer falsk marknadsföring!


Däremot
är jag väldigt glad, är på strålande humör och trivs med det mesta efter en liten tillfällig svacka här i början av veckan.
Jag är alltså
nybliven singel och de ska väl firas? Japp. Imorn blir de bubbel! Hihi.

Ikväll blir de dock
Idol och god mat. Hääärlig fredag!

2 kommentarer:

Frida sa...

Välkommen till min värld ;)

Hanni sa...

Tack vännen!

Underbart när den här känslan infunnit sej.. jag triiiivs! =)