lördag 24 oktober 2009

FREDAG OCH PERSONALFEST - CHECK!


Vart en jättetrevlig (skandalfri) kväll igår.. även om den för min del fick ett rätt abrupt slut. Men men, så kan de gå ibland.. sovit gott och drömt helt sinnessjuka drömmar. Vart fasen kommer allt ifrån?

Än en gång måste jag dessutom erkänna att ett första intryck av en person kan förändras nå kapitalt.
Tänker bara på min kollega på mitt gamla jobb.. henne avskydde jag, emellanåt hatade, tyckte ibland hon va riktigt vidrig tom.. men med tiden vände detta, och när jag slutade var hon faktiskt en av dem jag tyckte allra bäst om!
Kan villigt erkänna att en utav mina nuvarande "kollegor" inte legat vidare högt upp på min favoritlista.. hon har snarare toppat listan av människor som ger mej gåshud av obehag, typ. Men alltså, igen, ack så fel man kan ha! Hon är världens goaste och jag gillar henne stenhårt. Så fruktansvärt olik mej själv.. och kanske bidrog de till en hel del till hennes tidigare placering på botten-listan.
Nu uppskattar jag de faktum att vi är olika, och gillar't!

Blev en hel del alkohol igår.. och när jag vaknade imor.. eh.. i eftermiddags så kändes en hemmakväll jävligt lockande. Nu har de dock börjat röra sej lite i en bekant kroppsdel.. PARTYNERVEN! Ha ha.
Som sagt, första intrycket kanske inte är de rätta alltid.. återstår att de hur kvällen slutar.

:)

Inga kommentarer: