torsdag 8 oktober 2009

BILDER

Brukar inte lägga ut vidare mycke personliga bilder här. Kanske nån bild för att förtydliga.. eller sammanfatta mitt skrivna inlägg. Men nu ska jag göra ett undantag, så de heter duga!
Sa ju jag skulle lägga upp några bilder från bröllopet. Blir ett par bonusar med..



Utsikten från kyrkan! Amazing!!
(6 glas vin senare satt vi i bussen på väg till bröllopsfesten.)



Världens finaste (Schweiziska) brudpar!
(A & A toppar fortfarande i Sverige!)
Inget hårdrocks-bröllop med distade gitarrer här inte!

Och fortfarande, trots kassa bilder.. kolla utsikten!



"Någon" fångade visst brudbuketten.
Nu återstår endast den lilla detaljen att hitta en brudgum.



I detta huset (det vita) spenderar jag min tid när jag befinner mej vintertid i Schweiz(iska aplerna).
Laax är för jäkla mysigt!


Ägnade ett par timmar med att kolla igenom 4 år, dokumenterade i kort, från mammas och pappas kamera när jag va i Sthlm också. Hittade ett par godbitar till.



Utsikten från på landet är inte helt fel den heller.
(Skumt tagen bild, men gillade den!)



Rofyllt att sitta i hammocken och titta ut över kohagen.
Tyst, stilla och alldeles, alldeles underbart!




Utsiken från bryggan i Mälarhöjden är inte helt fel den heller!
Middagar på den en sommarkväll är de inte mycke som slår.
(Tyvärr är de någe tvåbent skit med ursprung från Dalarna som sabbar lite av denna bild. Försök bortse från detta och titta på utsiken eller den lyckliga tjejen istället.)


Nu ska jag sova!
Imorn får jag äääntligen dricka öl igen!

;)

Inga kommentarer: