fredag 30 oktober 2009

DOLD KAMERA



Alla har vi väl våra tvångstankar och annat mysko för oss, eller?
Kom precis på mej själv med att tänka på en sak.. och började tom skratta (lite nervös) för mej själv i hissen.
Tänk om de skulle sitta en dold kamera bakom spegelglaset i hissen här i mitt hus. Omg!
Framför den där spegeln gör jag alltid "the final touch" innan jag beger mej hemifrån. Tittar, pillar, petar, fixar, granskar (på nära håll) så att jag inte ser knäppig ut när jag kommer ut bland folk. Haha. Tänk om de skulle sitta nån människa och titta på allt man gör framför den där hisspegeln. Hu hemska tanke!

Nu har jag iaf hämtat mina skor hos skomakaren. Phew (jag kom ihåg, wow)!
Ikväll ska jag va hemma och skriva klart mitt LIAarbete (eeh?) och sakna min lilla katt. Imorn ska jag tagga till och festa me mina tjejor ordentligt.. göra stan osäker helt enkelt! Skoj ska de bli!

Inga kommentarer: