torsdag 8 oktober 2009

KONVERSATION PÅ MSN..

Såhär kan de se ut när man snackar karlar på Msn vanlig torsdagkväll.

Jag: Knäppskallar vill vi inte ha me å göra! =)
F: Neee, nu väntar jag bara på att den rätte ska stå å ringa på min dörr en dag!
Jag: Hahahaha! Härlig inställning!
F: Tyvärr är väl oddsen för det inte så stora.
F: Tror man måste försöka lite själv iaf...
Jag: Liiiiite kanske..
F: Men just nu har jag varken lust eller ork till det så jag sitter här i min nunnestol i godan ro.

De där nunnestolarna. Vart köper man dem!?

2 kommentarer:

Frida sa...

Eg ska det väl vara en nunnesoffa men just då satt jag ju på en stol så då blidde det de... Va mycket smarta saker vi säger hörru ;) Du är välkommen hit å kolla på en äkta nunne soffa med mig, och sitta i den också men det är du nog inte så intresserad av, hihi!

Hanni sa...

Haha, va har vi sagt Frida. Inte göra en höna av en fjäder. Tro mej, kommer göra dej sällskap i den där soffan snart skaru se! ;)

Magkänsla, magkänslan.. :P