söndag 19 juli 2009

STOPPA PRESSARNA - BREAKING NEWS!!

Ja, de skulle man väl faktiskt kunna säga.
De som känner mej väl, ett tips: sätt er ner!


Jag gick som sagt och la mej i tid igår. Tog en stund innan jag somnade eftersom jag låg och lyssnade på sorlet av människor från uteserveringen(?) som tydligen(!) ligger på min (grann-)innergård, typ.
(Note so self: måste undersöka det där.. se vad de är för ett ställe.
)

Hur som helst. Innan jag somnade ställde jag väckarklockan. Ett alarm på klockan o7.15 och ett klockan o9.15. Jag känner mej själv såpass bra att jag mycket väl vet att jag kan stänga av väckarklockan i sömnen, och eftersom jag ska jobba kl 11 vill jag inte riktigt riskera att försova mej.
Klockan o6.45 vaknade jag med en olustig känsla, vilket jag nästan alltid gör ett par gånger per natt innan de dagar jag ska öppna på jobbet, av att jag försovit mej.
Somnade om gott en stund till och vaknade sen av klockan som ringde kl o7.15. Snooz (teknikens gåva till mänskligheten)! Och vaknade, återigen, ett par minuter senare av att telefonen ringde. Haha. En full och glad P. Vet inte riktigt vad han ville egentligen. Mest meddela att han inte hade gått och lagt sej? Hmm. Nåja. (Prrr prrr).

Så, till den stora nyheten (sitter du ner?).

Efter jag pratat med Patrik somnade jag inte om!

Utan jag gick upp!

Tog på mej träningeskläder!

Gick ut och tog en prommenad!
I en timma!!

Klockan o7.3o en söndagsmorgon!!


Nu är jag både pigg och på toppenhumör.
Kommer nog bli en bra dag detta. Dock längtar jag redan hem, så jag kan fortsätta titta på True Blood!

2 kommentarer:

m|in sa...

OJ... Vem har hackat sig in på din blogg?! =) hihi

Puss! DU e jätteduktig!!

Hanni sa...

Hahaha, dumma du! :P

Tack, puss! :D