torsdag 16 juli 2009

ALLTSÅ...

Vart är mänskligheten(?) på väg?
Appropå
detta inlägg.

J sa:
Du, Lisa på jobbet kom på en när han skalade bananerna en gång! Han tyckte han hade helt rätt eftersom man äter ju inte skalet.

Jag är helt
mållös..

Hade jag haft tillräckligt
många läsare här hade jag uppmanat folk att skriva om liknande iakttagelser i kommentarsfältet, som underhållning. Men de känns väl lite larvigt me tanke på antalet besök denna blogg har? Minst 50% av dessa utgörs ju av två (söta) personer, oavsett antalet dagliga besök, typ! Har ni inga jobb att sköta tjejor? ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hänger fatiskt också här rätt ofta... Tråkig dagar kan det nog bli både 3 och 4 besök ;)
/Frida

Hanni sa...

Jag syftade faktiskt på dej och M! ;)

Anonym sa...

Jasså minsann! ;) Och jag har tom lyckats gömma undan din adress på jobbet så kikar där ibland med... På mitt jobb jobbar man för det mesta inte hjäl sig direkt! :P

Tack för pratstunden igår kväll! Behövde verkligen det då...
/Frida

m|in sa...

Haha, vaddå? Ska jag ta åt mig nu? ;) Puss!

Hanni sa...

Frida. Så lite så! Ibland behöver man prata av sej! =)

Malin. Klart du ska! Sötsak! ;) PUSS!