söndag 5 juli 2009

SÅ ÄR DET!?

5 dagar på landet gav en hel del tid över att tänka. Tänka, tänka, tänka..

Nuru!

För det första: Är det verkligen rätt detta? Vill jag jobba i butik? Jag vill jobba i butik, i min butik. Men vägen dit? Är jag inne på rätt väg verkligen?

För det andra: Jag är väl medveten om att jag har ljugit, både för mej själv och andra, när jag sagt att "jag trivs med att vara singel!", de har jag inte alls gjort (mestadels).
Men..
Nu kan jag, utan att ljuga, faktiskt säga att jag trivs med att vara singel. Självklart finns det en del saker jag saknar med att ha ett förhållande.. eller att ha nån, men just nu överväger nackdelarna fördelarna. Alltså gillar jag läget. På riktigt!
Och jag är mycket väl medveten om vad som behövs för att jag ska ändra uppfattning, vilket är nånting bara jag själv kan styra över, igen annan..

För det tredje: Borde jag sluta vara så.. hmm, tjurig emellanåt?

Inga kommentarer: