torsdag 16 juli 2009

FOTOGRAFERING

Jag ska vara fotomodell för en dag!

Ååh, humöret vände från (nästintill) botten (efter den svidande förlusten) till (nästintill) toppen (efter ett samtal me J).
Jag får mina
fix idéer ibland, och uppenbarligen söta J också. Själv såg jag en cool bild när jag satt och bildgooglade lite för nån vecka sen. Jag fastnade för ett berömt, hmm, japanska motto som ofta illustreras med en speciell bild och fick en idé om att illustrera detta med svartvita foton, på mej själv! Ska inte säga för mycket, men jag tror de kommer bli tufft. Samtidigt har min fina (och modellvana) J pratat om att hon vill göra bilder för att illustrera relationer, och ville gärna fota tillsammans med mej och virs vår fina vänskapsrelation. Skitskoj! Eftersom vi är så otroligt olika på många sätt kan de bli spännande. Och hennes idé låter väldigt bra.
Såå, nu har vi bokat två dagar med en utav hennes fotografer.

Spännande
och skojigt värre!

4 kommentarer:

m|in sa...

Ohh spännande! Jag googlade den där saken du ska göra, kan bli riktigt snyggt! Ser fram emot resultatet :)

Hanni sa...

Hahaha, va de så lätt att lista ut alltså. Damnit! :P
Aja, tror också de kan bli rätt coolt. Du får se resultatet sen och avgöra själv! :)

m|in sa...

Ja du pratade om det i lördags :D
Om saken du ska efterlikna börjar på a?

Hanni sa...

Hahaha, gjorde jag?
Hmm, minnet är lite luddigt emellanåt från i lördags. Men ja, de stämmer! :D