tisdag 28 juli 2009

KONTAKTANNONS

Haha, hon är söt min mamma hon. Om jag är nöjd med att vara singel, så kan man lugnt påstå att hon inte är nöjd med det. Inte som en långsiktig lösning iaf.
När de va här förra veckan och hälsade på började hon prata om kontaktannonser och kom fram till att hon kanske skulle.. hjälpa mej på traven, som hon så fint uttryckte det.

"Svärmor söker pappa till blivande barnbarn."

Nu ringde hon precis, och meddelade att hon ville göra en liten ändring i annonsen.
Svärmor söker välbärgad pappa till blivande barnbarn." För att vi ska komma ut de här bidragsträsket när de gäller dej, tyckte hon.

Kunde såklart inte låta bli att skratta. Men alltså, lite väl desperat va?
Jag vet att hon väldigt gärna vill ha barnbarn, och jag är liksom enda lösningen på det. Men tyvärr vill ju jag inte ha barn, så ja, vet inte hur vi ska lösa de hela så att alla blir nöjda och glada?

Haha. Jag är trött nu.

4 kommentarer:

m|in sa...

Haha, sätt in den på skoj, kunde va ett kul test :D

Men den där lösningen e svårt... ge henne en hund? ;)

Hanni sa...

Haha, men vilken kille vill ha en sån desperat svärmor (och flickvän)? Haha.

Mjadu, hund kanske vore nåt, värt ett försök kanske? ;)

Anonym sa...

Du kan få en av mig! Har ju ändå så många nu :P (hundar slltså om du trodde något annat... ;))
/Frida

Hanni sa...

Åhå! Se där ja! Vänner är bra å ha, de ställer alltid upp ;)