torsdag 9 juli 2009

HALLELUJAH!

Skrev för ett tag sen om att jag läst en del bloggar. En del av dessa har jag fortsatt att följa.. en del lite större, och en del rätt anonyma (tror jag?).
Nu är det på de lilla viset att en utav dessa bloggar tillhör en tjej, och en annan utav dem tillhör en kille. Utan att vara insatt eller dra ut på det hela är jag rätt säker på att jag tolkat saker och ting rätt när jag förståt att blogg-tjejen vart rätt intresserad av den (mystiske, sexige, elake) blogg-killen. True internet-love, från hennes sida..
Mycke av de hon skrivit har jag känt igen mej i, eller snarare jag - flera år tillbaka i tiden.
Och idag brakade visst helvetet löst.
Oj oj.
Smutskastning så de heter duga, fram och tillbaka, och helt plötsligt har ingen nånsin sagt något ont om den andre. Så bekant, så bekant.. och jag är så glad att saker som detta aldrig händer mej längre.

Ta fram popcornskålen och njuta av andras elände?
Nä, åker och möter P på centralstation nu istället.
Känns skönt att leva i de verkliga livet för tillfället.

Inga kommentarer: