onsdag 29 juli 2009

HELDAG!

Heldag med min söta J börjar lida mot sitt slut. Mycke trevligt har de vart, som vanligt!
Blev upplockad klockan 9 i morse och sen bar de iväg till .. hmm, ja, vart har jag nu vart då? Jo, Haverdalsstrand hette det ja. Där har de fotats hela dagen. Utlåtandet från fotoexperten själv (dvs. jag? Hrm) är att det kommer vara jättefina bilder på fina J jag får se sen.
Jag agerade fotoassistent idag och min/vår fotning blir inte förns om två veckor. Men skoj ska de bli!
Stranden vi va på idag va jättefin. Kändes inte alls som att vara i Sverige (riktigt vackert land jag bor i ju, glömmer bort det emellanåt!).
Dock fick detta mej att drömma mej iväg till ett helt annat ställe, många, många mååånga mil härifrån. Nämligen Oman!
Jag längtar tillbaka. Och jag ska, vill och kommer att åka dit igen. Vilket underbart ställe!


Nu ska fröken-"prrr prrr" sova!
Tänk att jag aldrig lär mej..

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Ja, man skulle ju inte tacka nej till den stranden!

Hanni sa...

Nej, verkligen inte!
Lite sommar och sol skulle inte va helt fel nu..