lördag 25 juli 2009

INTE KUL

Idag är de inte skoj att vara jag kan jag lova.
Jag som aldrig blir bakis.. blir fortfarande aldrig bakis. He he. MEN. De vart lite mycke öl igår.. och huvudet är väldigt tungt idag.. hela jag är som en zombie. Ögonlocken väger bly kan jag lova..
Krävdes en dusch på 30 min för att få mej att vakna till liv(?) i morse. Och på jobbet är det.. hmm, full rulle. Typ.
Lönelördag. Tjoho!
Skoj va de igår iaf. Lilla söta kusin me vänner, fina I, fyllot J och hans vänner. Trevligt värre. Blev dock ingen obligatorisk(!) fernet på RB. J bangade.
Vilken tunnis alltså!

2 kommentarer:

Viscum sa...

Fernet är ju så jävla äckligt.Drick Jäger som oss vettiga människor! :D

Hanni sa...

Haha, Fernet är bra skit juh! Jäger funkar också iofs..
Vi måste dricka öl tillsammans snart hörru! :)