onsdag 8 juli 2009

NOJIG!

Ibland blir jag fan nojig när jag ska skriva här. Jag vet bara vilka en bråkdel av de besökare som ständigt läser här är. Vilka sjutton är alla andra? Är de folk jag känner som inte vill ge sej till känna? Är de helt random folk som droppar in här en gång och inte fortsätter att läsa? Eller fortsätter de att läsa kanske? Så länge jag inte vet vilka alla är som läser här (vilket knappast är rimligt att kunna veta så länge bloggen är öppen för offentligheten), kommer jag självklart inte att skriva vad skit som helst. Men samtidigt är jag ju faktiskt medveten om vilka en hel del av dem som läser här är, och kan alltså medvetet plantera små statements om jag vill. Hö hö.
Jag har nån sorts hatkärlek till de här med att kunna vara anonym på internet.

Pssst, vem är du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och vissa läser fast de förnekar det ;)

Hanni sa...

Haha, jo. Men vissa gillar ju att ljuga om allt och ingenting verkar det som.. He he.