söndag 7 juni 2009

NEDLAGDA KÄNSLOR (OCH SÅ ÄVEN STRIDSYXAN?)

Hahaha, sitter och fördriver tiden lite här med att läsa helt sinnessjukt ointressanta bloggar. Den ena leder vidare till den andra och vidare till nästa. Jag inser dock snabbt att de flesta bara är ren smörja, men trots de fortsätter jag att läsa (but why?). Under den senaste timman har jag bland annat kollat bloggar skrivna av bland annat en 19-årig blondin som stolt visar upp sina nyopererade silikonbröst på bild (schysst lördagsunderhållning, öh!), en politikerblogg som snabbt fick mej att känna mej väldigt sömnig (och oallmänbildad, vafan!), en avdankad dokusåpaskådis som försöker bli något och till sist en bitter nybliven dokusåpaskådis som nu ska sluta supa och bli en bättre människa. (Hmm).
Hur som helst, det som fick mej att vilja uppdatera här var en skön kommentar jag såg i den senast lästa bloggen. Den bittra dokusåpaskådisen hade fått hatbrev med rådet: "Skaffa aldrig barn, dina gener förtjänar inte förökning!".

Flinade för mej själv och kom genast att tänka på Stolpskottet.
Men de är okej, vi är ju vänner nu.. igen. Bästa polare, typ. Kan prata om allt.
(Inte för att jag hör av mej, och inte han heller, så vi pratar ju inte om nånting iofs.. men iaf.)

Inga kommentarer: