tisdag 2 juni 2009

BEHOV OCH UTBILDNING

Bloggen har visst blivit lidande lite när jag kunnat använda status-funktionen på FB ventilera lite enkelt. Men eftersom nu FB är väck kanske de blir lite mer bloggande framöver. Vi får väl se!

Sista rycket i skolan på G här nu, eller ja.. tyck å ryck.. tenta på fredag och här sitter jag och glor på tv. Hö hö! Men snart är det sommarlov iaf! Ett kort litet sommarlov på 3 veckor innan jobbet kallar.. ska bli skoj faktiskt, både lov och jobb.

Och samtidigt som jag sitter här och gnäller över att de är lite jobbigt att plugga, så har jag ikväll surfat runt och kollat lite.. utbildningar! Haha. Ibland är man bra schizo alltå.
Nåja, får se hur de blir. Ska väl klara av att slutföra denna jag påbörjat innan jag kastar mej på något nytt. Skoj att drömma lite iaf. Allt har förståss med min stora dröm att göra - öppna min drömbutik!

Snart semester/sommarlov, som kommer innehålla Stockholmsbesök (förhoppningsvis), midsommarfirande (eh, vart?), efterlängtade West Coast Riot och Metaltown med "fin"-besök från Dublin och så även en slapparvecka på landet med familjen. Längtar!

Men, vart tog våren vägen egentligen?

Inga kommentarer: