torsdag 11 juni 2009

FY TUSAN!

Ugh! Nånstans där i mellanstadiet/högstadiet hade jag tandställning för att mina tänder va lite skeva och sneda. Efter att jag uthärdat dessa tandställnings-år är jag numera supernöjd med mina finfina raka och jämna tänder. Dock har jag fortfarande ett par "vampyrliknande" tänder (de är relativt vassa). Den ena av dessa två tänder har jag under flera år omedvetet filat ned, med hjälp av mina andra tänder.

De senaste dagarna har jag kommit på mej själv med att återien gå och "fila" på denna jävla tand. Eftersom jag gör det omedvetet kommer jag på de först när hela käften och huvudet spänner och spränger så det står härliga till.

Varför skriver jag det här? Hur jäkla intressant kan de vara på en skala? Ont i skallen har jag iaf!
Aja, snart kommer söta J och C hit och dricker lite vin innan vi ska käka avslutningsmiddag med (halva) klassen!

Inga kommentarer: