lördag 13 juni 2009

MÄRKLIGA OCH ROLIGA DRÖMMA

Haha, jag och mina drömmar alltså. Skrattade gott i morse när jag kom att tänka på vad jag hade drömt.
Dels var jag på fotboll med veteranen D och novisen J. Självklart var vi och såg Bajen. Medan jag fint visade J till våra platser upptäckte jag att jag hade glömt min väska hos Ds polare där han(!) varit en sväng innan matchen skulle börja. Jag bad honom att springa tillbaka och hämta min väska eftersom jag däri hade mitt pass som jag behövde när jag skulle åka tillbaka till Dublin direkt efter matchen. (Hmm). D vart skitsur men sprang snällt iväg och hämtade min väska, medan jag hittade en bra plats, under läktaren, där jag kunde lägga min gröna laptop jag bar omkring på. (Ööh). När D väl kom tillbaka hade han ett helt gäng med väskor med sej (han hade tagit med sej alla han hittade för han inte visst vilken som var min), men självklart var ingen utav dessa väskor min.
Mer än så minns jag inte..

Men däremot minns jag vad jag mer drömde. Haha.
(Ibland kan man ju skratta sej lycklig, och lättad, över att drömmar bara är drömmar.) Jag drömde även att jag skulle vara stand-in som basist i Defueld, eftersom E var sjuk. Skötte mej väl sådär eftersom jag helt plötsligt, mitt under giget, fick för mej att jag skulle springa iväg och snacka med lite polare som var på spelningen. Jag bara gick av scenen och smet därifrån, och hoppades på att C (eller någon annan i bandet) skulle märka att jag försvann en liten stund..
Haha, känns surt att sabba Defuelds spelning på de viset. Men så kan de gå.
Märkliga drömmar som sagt..

Va betyder dessa mån tro?

Inga kommentarer: