tisdag 9 juni 2009

DANSANDE KLÄNNINGEN

Fan. Efter ölen förut, kombinerat med att jag oväntat sprang på i Stolpskottet (+ lammkött) på vägen hem och att jag för en stund dessutom - återigen - tappade tålamodet och den där otåligheten kom krypandes tillbaka när det gäller min uppsatsskrivar-kompis (som numera övergått till sporadiskt uppdaterande och vänliga "hur mår du?"-fraser, vad hände där egentligen?) kändes det som en perfekt idé att jag och en utan mina nya känningar skulle följa med I ut och dansa ikväll!

En timma senare har jag lugnat ner mej lite och ändrat mej ang. kvällens utgång, dels pga tröttheten men även för jag stött bort mötet med Stolpskottet likt vatten på en såpad vaxduk och samtidigt har jag kommit på mej själv med att inte längre känna någon som helst stress med hur, när, om eller vad som händer/inte händer med
uppsatsskrivar-kompisen.

Allt har sin tid..

Men tro fan denna färgglada sak ska få följa med ut och dansa någon annan kväll istället. Humöret är de inget fel på nu för tiden! :)

1 kommentar:

m|in sa...

Den är inte svart? Den är inte grå? Den är inte brun? Hmm.... och inte grön?!