onsdag 10 juni 2009

EN GLAD FAN

Haft sista lektionen i Personlig Utveckling i skolan idag. Gjorde bland annat (ännu) en feedbackövning gällande hur vi uppfattar andra människors positiva/negativa egenskaper. Intressant om andra uppfattar en som man är och/eller vill bli uppfattad.
Jag vet inte hur många gånger/hur ofta jag får höra att jag är en sån glad och positiv människa - jämt! Idag, inget undantag!

Så, kära bloggläsare. Jag är faktiskt inte alls en bitter fan.. jag är en glad fan!

Dessutom har jag precis beställt hem två par supersnygga örhängen, vilket gjorde mej ännu lite gladare. Sidan verkade dock lite bra för att vara sann med bra priser och fraktfritt. Får väl se om de dyker upp några örhängen eller om jag blitt lurad..
Och appropå örhängen - är de dax att använda presentkorter jag fick i födelsedagspresent av mina tjejor. Dax för piercing?

Inga kommentarer: