söndag 28 juni 2009

DE VA DEN HELGEN DE

Äntligen (utan att för den delen vara självisk och folkskygg) så är jag själv igen! Aaaah, skönt som fan faktiskt. Pojkarna har åkt hem och jag bara sitter här och sitter. Egentligen borde jag väl ut i solen en sväng, men jag orkar inte och har faktiskt ingen lust just nu. Ska tillbringa närmsta veckan i hammocken på landet så kommer att få nog med sol där! Sååå skönt ska de bli.

Men ja, helgen då? Den har vart kanon. WCR i torsdags, och framförallt Social Distortion va riktigt skoj. Lördagens höjdpunkt blev tveklöst (och precis som förväntat) Volbeat och Slipknot! Gårdagens höjdpunkt blev.. hmm, Mustasch såklart (som de stora Manson-fan jag är, eeh, eller?).
Som förväntat har även helgen bjudit på en hel del skratt och en hel del öl. Gick ut rätt hårt i torsdags (sägs det) så både fredagen och lördagen blev faktiskt lite lugnare än förväntat.
Är de så att åldern börjar sätta sina (oförväntade och ofrivilliga) spår i supandet? Hmm.



Detta fantastiska Youtube-klipp kan sammanfatta hur snacket gått de senaste 72 timmarna. Magmusklerna (de obefintliga alltså) och kinderna har fått sej en ordentligt träning i helgen av allt skratt! Livet är underbart ibland.. jag trivs som fan!

Nu ska jag packa, imorn åker Jorpan till Vingpan!

3 kommentarer:

m|in sa...

Såg att Mandon fick ett minus i AB ! :P haha Puss!!

m|in sa...

Eh.. MANSON menar jag jue..

Hanni sa...

Hahah, såg de precis jag med! Gick efter halva spelningen faktiskt, verkade inte som om jag missade så mycket. :P