tisdag 9 juni 2009

PERSONLIGHETSTEST OCH SHOPPING!

Det börjar närma sej nu! Snart är första året i skolan avklarat!
De sista tentaresultaten borde komma vilken dag som helst nu, vilket också blir en bekräftelse på hur jag klarat första årets kurser.

Härom veckan började vi en ny kurs (vilket jag kanske skrev om?). Den ena läraren vi har i denna kurs, ledarskap, är helt otrolig. Jag gillar henne nå grymt! Vilken kvinna!
Har ägnat dagen åt att göra en personlighetsanalys, baserat på att det finns 4 olika typer av människor. Jag kan lova att när vår lärare, fantastiska G, läste upp de typiska dragen för dessa personligheter kunde jag inte mer än skratta gott. Varenda ord hon sa om min personlighetstyp var så skrämmande klockrent!
Självklart är detta inget jag kan publicera här. Nog för att jag skriver om allt och inget här, men jag vill inte att folk ska kunna läsa mej som en öppen bok. Höhö.

Nog om det! Eftermiddagen spenderades i Nordstan en sväng med söta J. Efter en liten check på bankkontot kunde jag glatt (och smått panikartat) konstatera att skattepengarna redan kommit - och därmed fick två klänningar och ett par skor en ny hemadress. Finfina grejer!
Imorn beger sej T hem till ön och kommer inte tillbaka förns vi börjar skolan så efter shoppingturen blev de en liten dejt med henne, K och I - och ett par öl! Mums! Otroligt vad gott öl kan smaka emellanåt..

Specialuppdraget i skolan är avklarat (tack vare hjälp av J!) och nu återstår bara två halvdagar av skolan för detta år!

Tjosan!

Inga kommentarer: