lördag 6 juni 2009

FREDAGKVÄLL OCH DRÖMMAR

Helt oväntat blev det inget festande igår. Huvudet ville inte ge med sej utan bankade på och eftersom inte viljan vann kampen över de bankande huvudet så blev jag kvar hemma. Skönt! Fick en hel del gjort me mitt "specialuppdrag" till skolan.. men fy så trött jag var! Blir nästan orolig för hur de ska gå att börja jobba och slita igen sen om jag blir såhär trött efter en liten fjuttig tenta och lite lallande på jobbet? Hmm.

Efter välbehövlig underbar sömn vaknade jag imorse smått förvirrad (och lycklig). Uppenbarligen har någon påverkat mej mer än jag själv trott, eller vill inse? En underbart mysig dröm gjorde att jag vaknade ovanligt glad och med ett leende på läpparna, tills jag insåg att det var just en dröm och leendet försvann. Jag kan ju inte låta bli att tycka de är synd att denne knepiga och tysta människa inte förstår vad han (och då även jag) går miste om!
:(

Inga kommentarer: