måndag 9 november 2009

RADERADE NUMMER

Satt och roade mej med min telefonbok i mobilen på tåget på väg hem från landet igår. Fick för mej att lägga till efternamn på alla människor, och är riktigt imponerad över hur många jag faktiskt kom ihåg. Raderade en del nummer jag tyckte va onödiga att ha kvar också. Lite random folk så, gamla bekanta, fylle-ragg, folk jag inte pratar med längre å sånt skräp.

Givetvis fick jag ju sms idag då, från ett nummer som inte va inlagd.
"Hey hey, hur är läget? Lust att ta en öl nästa helg? Kram!"
Fröken nyfiken kollade givetvis upp numret på Hitta.se. FAIL! Fanns såklart inte.
Är de inte typiskt, jag raderade nummer igår! Och så blir jag såhär nyfiken idag! Argh.

Damn you, fucking Murphy!

Update: Vet vem som skickade smset nu iaf. Om de blir öl får vi se. Blir första gången på väldigt, väääääldigt länge vi ses isf.

2 kommentarer:

m|in sa...

Haha!! Sånt händer ju fanemej jämt, så jävla typiskt!!

Hanni sa...

Men eller hur. Lagen om all jävlighet! :P