måndag 2 november 2009

LIA-ARBETE - CHECK!

Sååå! Äntligen är de (förbannade) LIA-arbetet inskickat. Gött att ha de ur världen! Nu börjar nästa ångest-arbete istället.. Ledarskapslektion! Nåja, de kommer nog bli bra. Är inte själv där iaf, och de ska bli riktigt skoj!
Dax för skola igen imorn alltså. Blidde ingen lektion idag då läraren va sjuk. Passade perfekt så jag kunde få klart arbetet. Bättre sent än aldrig? He he.

Minnet från i lördags är lite.. hmm.. luddigt. Därför vart jag väldigt förvånad när jag igår upptäckte de gigantiska blåmärke jag har i svanken/på ena skinkan. AJ! Undrade vafan de gjorde ont för..
J har ju vart snäll å upplyst mej om att jag ramlade(?) på spårvagnen på väg in till stan. Frågan är om jag inte kastade mej omkull me tanke på blåmärket.. eller om han inte puttade mej? Hmm.. Riktigt skoj att han dök upp iaf. Och hans outfit han tilldelades va klockren! Synd han bangade och vägrade visa sej i den offentligt bara. Men han har lovat å göra det om en månad istället.. (undra om han minns de löftet förresten?).

Imorn blir de tydligen vin igen. Tjosan! Skoj att umgås med klassen lite..


Dessutom är jag väldigt, väldigt glad.. har gått en tid då jag inte alls umgåtts, eller knappt ens pratat, nå vidare mycke me min finfina J, men nu är vi back in business. Ska bli sååå mysigt att ha henne drällandes här på torsdagar i vinter. Hihi. Me like!

Nu middag!

Inga kommentarer: