onsdag 11 november 2009

DE BARA FORTSÄTTER!

Nu ska jag väl inte säga för mycke då. Men motivationen me skolan håller i sig. Idag har jag suttit i skolan och gjort klart 4 uppgifter (små visserligen, men iaf!) som inte ska va inlämnade förns på fredag.. på FREDAG! 2 dagar till godo alltså. De är inte illa de.. skönt att ha en lugn kväll imorn iaf. Slippa sista-minuten stress. He he. Gött!

Blev en mycke trevlig middag hemma hos fina I med. Gött de med!

Nyss hemkommen och ska snart lägga mej i sängen å läsa lite tror jag.. sovmorgon imorn. Sen väntar en heldag med pluggande igen! Skoj ska de bli, faktiskt!
Roligt med skolan för tillfället.. trivs som fasen och tycker de är lite trist att de inte är allt för långt kvar nu. 219 dagar kvar. Sen är jag.. arbetslös? Nyanställd? Chef? He he. Kanske inte chef. Men på väg mot mitt mål iaf, får jag verkligen hoppas!

Imorn kommer min finfina sambo hit igen. Alltid lika trevligt att ha henne häckandes här. Me like!

Är de bara jag som är på bra humör? Lider ni andra av höstdepression?

Inga kommentarer: