tisdag 3 november 2009

HA HA HA! ULLARED!



Hahahahaha!
Jag tror jag avlider!

Jag är ju en riktig sucker för tv-serier.. kollar på va jäkla skit som helst, typ, och så fastnar jag. Har jag väl börjat kolla fortsätter jag ofta följa en serie, oavsett hur dålig den är..
När jag i somras såg reklam för att Ullared skulle få en egen serie så sa jag faktiskt ifrån. "Den där skiten kan ju inte ens jag kolla på, någon måtta får de vara!".
Och va har jag nu gjort? Kollat på gårdagens permiäravsnitt, såklart!
road. Vilket jäkla ställe.. och vilka jäkla människor alltså.
Ha ha ha!

Lär ju kolla nästa, och nästa, och nästa avsnitt med..

Vem vill följa me mej på min premiärtur till Gekås och shoppa loss!?

Nåja, nu blir de strax vin me söta tjejer från klassen, riktigt trevligt!

4 kommentarer:

Frida sa...

Jag kommer på en gång!

Hanni sa...

Wohooo! Kom så shoppar vi!! :D

Viscum sa...

Jag kan följa med, jag är också Gekås-oskuld. :)

Hanni sa...

Woho! Efter nyår kör vi, klart du ska med Rebecca.. :D