onsdag 25 november 2009

JO, JAG TACKAR JAG!

Jag måste säga att humöret idag är raka motsatsen till igår. De måste gjort en helomvändning inatt när jag sov. Riktigt gött!
Haft en redovisning idag som jag fasat lite för. Hållit i en lektion om rekrytering tillsammans med finfina J och O i 40 min. Kan tyckas vara en simpel sak enligt vissa. Men även fast jag vet att de inte alls borde kännas jobbigt att stå inför folk och prata på de där viset, så likt förbannat blir jag ju nervös varje gång. Damnit! Dock märker jag en stor skillnad nu jämfört med första dagen i skolan för över ett år sedan.. nog blev jag nervös idag, men tyckte samtidigt det va kul att stå där och tala.
Framsteg
?
De tycker jag minsann!
Stolt är jag också med tanke på den feedback vi fick. Utmärkt! Jo, jag tackar jag!


Me tanke på de inlägg jag skrev igår får jag väl dock säga att de är en dålig dag idag.. lite iaf. Idag känner jag att de hade vart riktigt mysigt att komma hem till någon som jag kunde berätta om min dag för, och som kunde vara stolt över mej!

Ho ho? Någon där?
Nehe.. inte de.

1 kommentar:

m|in sa...

Det är BRA att vara nervös!