måndag 23 november 2009

DAX ATT UPPDATERA LITE KANSKE?

Dax att uppdatera kanske?
Men ärligt talat finns det inget spännande att uppdatera om, just därför jag inte gjort det på ett par dagar heller.
Mycke i skolan fortfarande, vilket är skoj fortfarande också!
Och idag har jag vart på gymmet för första gången på 5 månader! Haha. Vilken grej! Grymt stolt iaf! Hö hö.

Har en otrolig hemlängtan emellanåt nu. Finns mycke i Sthlm jag längtar efter, och är nyfiken på.. men snart kommer jag hem. Åtminstone för en dag. Och så är de snart jul. Och nyår! Va fan händer då egentligen?
Aja, de visar sej väl.

;)

4 kommentarer:

Frida sa...

Å sen kommer jag till Göteborg juh! Hoppas du är där då :D

Hanni sa...

De ska jag se till att vara!! :D
Vin, vin, viiiin!

Frida sa...

Men kom ihåg att jag ska upp tiiiidigt dan efter förmodligen... Men ett glas går nog bra, eller två... eller tre ;)

Hanni sa...

Jajja, de där ordnar sej skaru se! :P