söndag 15 november 2009

NACKDELEN MED ATT LIGGA PÅ TOPP

Nackdelen med att ligga på topp och vara på otroligt bra humör är att fallet blir förbannat mycke längre och hårdare när de väl kommer. För kommer gör de ju, tids nog..

Upp som en sol, ner som en pannkaka?

Men men, jag räknar med att all positiv energi som hägrat runt omkring mej senaste veckan lämnat en del permanenta spår och att jag imorn vaknar upp med ett leende på läpparna, igen. De känns faktiskt riktigt ovant och märkligt att uppleva den där känslan av nedstämdhet just nu. Förhoppningsvis försvinner den väl lika plötsligt(!) som den kom, och om inte annat får jag se till att den gör det.

Leenden klär mej bättre än de ansiktsuttryck jag har nu!

1 kommentar:

Frida sa...

KRAM! Säg till om det är något jag kan göra! Hoppas det känns bättre idag :)