söndag 29 november 2009

HELG - CHECK!

Helgen är snart slut. Skönt (ja, faktiskt)!
Överlevt jobbandet också (varför skulle jag inte gjort de kan man ju undra?). Trivs ju som fasen på de där stället.. med vissa undantag. Hmm. Hoppas de blir nå mer jobb iaf!

I övrigt har de vart en mycke lugn helg.. vit helg till och med! Har inte gjort en hel del saker jag hade tänkt styra upp, så nu sitter jag här med en uns dåligt samvete. Men men.. de blir (nog) bra tillslut iaf.

Första julklapparna är inhandlade också. Men jag vet ju att jag likt förbannat kommer irra omkring på stan i lätt panik den 23e och komplettera med det sista, så ingen idé att hurra för det. Ha ha.

Imorn borde jag få resultatet på senaste tentan jag skrev. Kan ju bara hoppas de gick bra.. återstår att se helt enkelt. Och på torsdag är det dax för nästa tenta, som jag inte börjat plugga på ännu (en utav de saker jag hade tänkt göra i helgen). Doh!

Idag är ingen vanlig dag förresten, för idag fyller världens bästa mamma år! Grattis!

Inga kommentarer: