tisdag 24 november 2009

EN BRA DAG? EN HALVBRA/HALVDÅLIG DAG? EN DÅLIG DAG?

Ingen är perfekt.. (vilket även gäller mej, hö hö). Men ibland undrar jag om jag inte är lite dum i huvudet också? Jag har så mycke idéer för mej alltså!

Jag är verkligen kluven när de kommer till karlar och förhållanden för tillfället.. de svänger snabbt här. Ena dagen är jag skitsur, en riktigt bitterfitta, och vill va nunna resten av livet.. medans jag nästa dag vill gifta mej, typ.

En bra dag, när självförtroendet är på topp är jag så jäkla snygg och förtjänar den bästa pojkvännen i världen!
Och då ska min pojkvän nå upp till dessa krav (annars kan de lika gärna vara):
Han ska va sådär hiskeligt snygg att det skapar avundsjuka från allt och alla.
Han ska va sådär lagom rik att han spontant kan bjuda me mej på en liten trip till N.Y. om han känner för't.
Han ska va otroligt snäll och trevlig och vara en perfekt svärmorsdröm som mina föräldrar uppskattar.
Han ska ha ett fast jobb, framtidsvisioner och gärna ha ett sjujädrans entreprenörtänkande.
Han ska gilla sport i allmänhet, och i synnerhet fotboll!
Han ska älska den msuik jag lyssnar på så vi tillsammans kan gå på alla konserter vill vill gå på, både i Sverige och utomlands om vi vill.
Han ska uppskatta min kreativitet och vilja att göra saker hela tiden, stötta mej i alla mina små projekt jag pysslar med och hjälpa mej att förverkliga mina drömmar.
Han ska ha grym klädstil förståss, shclenta jeans och snygga t-shirts.
Han ska uppskatta mina vänner lika mycket som han uppskattar sina egna.
Han ska roa sej lika bra och gärna med sina vänner som han roar sej tillsammans med mej och mina vänner.
Han ska inte släpa iväg fötterna till en familjemiddag utan gå dit för att han vill och uppskattar det.
Han ska förståss kyssas som en gud. (Kyssar a la elvissp-style går fetbort!)
Han ska älska att ge lika mycket som att få och självklart vara en gudagåva när de kommer till sex.
Han ska veta vad som gör mej glad, och se till att göra mej glad!
Han ska älska att ha en seg söngad hemma i soffan lika mycket som en morgonpromenad för att sen käka frukost ute.
Han ska älska en nykter hemmakväll likväl som en utekväll med massa alkohol.
Han ska givetvis älska öl. (Lägg av, riktiga män dricker öl.. ingen fjoll-cider!)
Han ska, viktigast av allt, uppskatta (typ) allt med mej och älska mej för den jag är - oavsett!

En halvbra/halvdålig dag, när jag är sådär lagom snygg och inte riktigt bryr mej så ser det oftast ut såhär:
Karlar? Skiter fullständigt i dem! Klara mej kanon själv och så ska de fortsätta vara! Basta!

En dålig dag dock.. när jag inte riktigt känner för att leva som nunna utan iaf vill ha nån, så sjunker kraven, eh.. lite. Då kan de se ut ungefär såhär:
Han ska.. eller ska å ska.. han får väl gärna va Bajare då och va knullbar.. ah, eller alltså.. duga i krig åtminstonde.

4 kommentarer:

Frida sa...

*asg*
Om du hittar två av den där första sorten kan du ju ge en till mig ;)

Hanni sa...

Sure bacon! Du får första tjing! :P

Unknown sa...

haha underbart!!! Finns han e ju frågan... ;)

Hanni sa...

Malin, nu känner jag ju (tack och lov) inte Gurra G lika bra som du.. men han når väl upp till de mesta av de där iaf. Bra karl du hittat iaf! ;)

Ska försöka hitta en till mej själv me.. och Frida! :P