lördag 14 mars 2009

VILKET FOKUS?

De finns tre olika saker jag skulle kunna fokusera på just nu vad gäller mitt så kallade kärleksliv (eh?).
1. Ett förbannat ex som vill ha svar på frågor, som jag ärligt talat inte vet hur jag ska kunna svara på då mina tidigare svar tydligen inte duger?
2. Ett stolpskott som gissningsvis tror jag är förälskad i honom efter ett par intensiva, men till en början väldigt trevliga, timmar igår kväll och därför(?) tillslut la på sin beryktade allra "charmigaste" sida - den dissiga och omöjliga mindre trevliga sidan. (Nåja, denna gången komprimerade vi hela processen till ett par timmar bara istället för att dra ut på det hela i månader. Skönt! Framsteg?)
3. Ett stycke uppsats-kompis.. som jag absolut inte glömt bort! De har bara inte blivit så mycke skrivande de senaste veckorna men de har vi ändrat på nu.. och nu är jag mer nyfiken än nånsin! Jag ser mycke fram emot att få bläddra bland skivor och dricka öl!
Återkommer med mer där..

Inga kommentarer: