onsdag 18 mars 2009

GOOD NEWS

Vilken kväll!
De positiva överraskningarna och upptäckterna har bara avlöst varandra här.. och humöret fortsätter att vara på topp!
Pratade med min finfina M tidigare idag och fick höra (igen) att jag är alldeles för kryptisk här och att hon inte alltid hänger med. Tyvärr varken kan eller vill jag avslöja alla positiva besked som kommit ikväll heller. Jag ville bara meddela att de kommit, haha.. men du kommer att få veta, tids nog min kära vän, de vet du! Jag vill bara ha de lite mer konkret först..
Hur som helst så kommer åminstone jag att somna med ett leende på läpparna ikväll.. och både hoppas och vet att de finns fler som kommer göra det!

2 kommentarer:

m|in sa...

haha va fint att du skriver till mej! Jaa nu fattar jag ju som sagt inget igen...

Puss!

Hanni sa...

Som sagt! Tids nog bejb!
Puss ;)