måndag 30 mars 2009

DAGENS GODA GÄRNING?

Äntligen sitter jag i soffan och slappnar av! Gah! Dagen blev lång.. men allt som skulle bli avklarat, har blivit avklarat! (Med bonus! ha ha)

Dagen började väl sådär bra. (ha ha) Att sova tryggt och ordentligt när jag ska upp och jobba, och öppna själv, funkar bara inte. Är så jäkla nervös att försova mej (mästerförsovaren själv!) att jag vaknar flera gånger, med nästintill hjärtstopp som följd, och undrar vad fan klockan är. Klarat mej hittills dock, och det är jag jäkligt glad över.
Nåja, kom till jobbet i tid, pigg och glad och gjorde det som skulle göras innan butiken öppnade. (ha ha) Jag orkar inte skriva ner hela historien (ha ha), inte nu iaf.. men man kan väl säga att jag hade väldigt svårt att hålla mej för skratt när jag kl 09.45 (öppnar kl 10) i morse iaktog personen som befann sej i butiken samtidigt som mej, samtidigt som jag funderade på hur fan jag skulle bete mej. Och en kvart (10 min) har aaaldrig gått så långsamt förut! (ha ha!)
Jag måste helt enkelt skriva ner vad som hände, men inte nu.. alldeles för trött. (ha ha)

Dagen fortsatte bra sen iaf. Skickade ett spontant sms till J och frågade om han hade lust att käka lunch med mej. Och de hade han! Trevligt värre. Bara träffat människan en gång tidigare men på nåt märkligt sätt känns de endå som om vi känt varandra, och umgåtts, i evigheter. Trevlig karl den där iaf..

Efter jobbet var de bara att åka iväg och hämta korten jag ville ha framkallade till mitt LIA-arbete. Woh! Äntligen är de klart iaf, blev fint (även om man kanske behöver förstoringsglas gör att faktiskt se vad som är på bilderna, men iaf!) Snyggt blidde det hur som helst!
Arbetet klart - check!

Och nu sitter jag här.. och tror att jag gjort dagens goda gärning (för den ogoda gjorde jag definitift i morse? ha ha!) Förhoppningsvis har jag gjort det iaf, återstår att se med responsen.. om det blir någon respons!

Trots en bra dag är de en del frågetecken som kvarstår. Herregud - varför skrämmer jag iväg karlar för!? (*brr brr* Sssilence - I kiiill you! Jaha!? Sms, men verkligen inte det jag hoppats på! Argh!)

Tack och gonatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Japp! Absolut en god gärning! Om du menar det vill säga, du är kryptisk ;)

Hanni sa...

Precis det jag menade! 1+1 blir ju faktiskt oftast två! ;)

Anonym sa...

Ja, det är ju det. Och saker och ting är ju ofta inte så där jätte svåra att lista ut med lite hederligt detektivarbete :P Är glad att det blev som det blev iaf!
/LL