måndag 23 mars 2009

MYCKE ATT SE FRAM EMOT

Oooh! Satt här och kollade igenom lite vad som händer under den närmsta framtiden. Fantastiskt roligt att ha så mycket att se fram emot!
April blir kanon med påsk på landet, spa och födelsedagsfirande me goa tjejerna i Göteborg helgen efter det, helgen efter det Banditkryssning (haha, ni som följer min blogg kan ju knappast missat att jag ser fram mot kryssningen va?), och helgen efter kryssningen blir de fest a la 90-tal på valborg (alla var vi 14 år under 90-talet.. kan de ge en liten hint om festen tro? hö hö). Innan 90-talsfesten ska de dock hinnas med fotboll också! Woho! Äntligen ska jag få se mitt kära Bajen spela boll igen. Krossa GAIS står på agendan den 29onde. Härligt!

Maj fortsätter med mera födelsedagsfirande och avslutas tillslut med försommarens obligatoriska heldag på Långholmen i Stockholm! De va så jäkla skoj förra året och jag ser verkligen fram emot årets Skrattstock med!

När maj är slut kommer härliga juni vilket blir den enda månad där jag har semester i sommar! Klagar dock inte me tanke på hur bra jag trivs J&J. Och under semestern ska de (förhoppningsvis) hinnas med midsommarfirande me tjejerna på Åland (och ett par vätskepauser på Kelly's kanske?) och efter det är de dax för West Coast Riot och Metaltown med celebert (eeh) besök från Dublin! (Snälla, de nu fan till att fixa Dropkick Murphy's blir, de skulle göra min sommar om möjligt ännu bättre!!)

Mycket skoj att se fram emot som sagt.. och mer lär de bli! Men just nu ser jag faktiskt fram emot helgen mest av allt.. de kan ju inte bli värre än en total katastrof! Haha.

Nåja, man lever bara en gång!

2 kommentarer:

m|in sa...

ÅHHHHHH skrattstock! Vi måste va där tiiiidiiiigt! :D

Å fan ta den som tänker gifta sej den dagen, kan ju fetglömma att jag kommer! :D

Hanni sa...

Hahahaha, jag lovar jag inte är en giftas-kanditat till dess iaf. Så me mej kan du va lugn! :P

Mamsen å papsen är passande nog inte hemma den helgen så tänkte bo i Melarhöjden jag! Suuuuuper! :D