tisdag 17 mars 2009

VÅÅÅR?

Haha, jag är så trött så jag knapt vet vad jag heter. Men jag är glad också!
De har vart alldeles underbart väder här idag! När jag gick hemifrån i morse (eh, typ) var himlen klarblå och solen strålade. Så jäkla mysigt! Efter denna dag har man verkligen fått mersmak för våren så nu kommer jag bli sne om (och förmodligen när) den försvinner tillfälligt igen. Grrr..
Direkt efter praktiken blev de en lång(?)promenad medans solen fortfarande var framme och lite allmänt tjöt (ja, så säger de faktiskt här!) me min fina J. Efter en (halv)lång dag på praktiken och promenaden på de va vi båda två rätt sega. Lyckades dock enas om middag och när vi väl stod där i mataffären och skulle handla kom någon av oss (säkert jag) på den, som de kändes , superbra idén om att vi skulle baka med. Väl hemma igen kändes idén inte lika superbra längre utan mest jobbig och lite väl ambitiös. Men har man bestämt sej så har man, men som sagt, nu är jag så trött att jag bara längtar efter att få stupa i säng!

Tre dagar kvar på praktiken nu, sen ska jag va duktig och skriva arbete och ha lov!
Dessutom har jag en känsla av att de kan bli tre bra sista dagar med bland annat inköpsmöte på torsdag! Då ska jag dessutom luska lite angående praktik i höst.. man får inte va dum inte!

Men nu stupa i säng som sagt!

Inga kommentarer: