måndag 16 mars 2009

CIRKUS

Cirkus "göra en höna av en fjäder - deluxe!" har rullat igång här igen.. och de är ju lite spännande får man väl ta å säga.
De här med ilska föder ilska känns ju som en rätt bra sätt att sammanfatta hela cirkusen med. Men jag varken känner att jag har lust eller ork att ödsla en massa energi på att förklara mej med förklaringar som uppenbarligen inte passar eller duger. En förklaring räcker och duger inte den så får de vara!

De komiska i det hela är dock att jag så väl känner igen hela situationen.. fast ombytta roller, och en bit tillbaka i tiden. Hela cirkusen just nu har fått mej att se på saker och ting på ett lite annorlunda sätt. (Dock kommer ett stolpskott alltid att vara ett stolpskott!)

Tur de finns annat att glädjas åt..
Pennywise klara för West Coast riot!
Och om jag var kär igår är jag helt galet jävla förälskad idag!
Threat Signal är ju helt gudomliga!

Dessutom får guldkornet C på min praktikplats bli dagens hjälte. Utan henne hade dagarna där inte alls känns lika bra!

Inga kommentarer: