onsdag 19 november 2008

TRÖTT TRÖTT TRÖTT

Är så galet trött idag. Inte van att jobba länge och stå upp hela dagarna längre.. men skoj är det och trivs gör jag!

Händer mycke nu, eller ja.. mycke å mycke. Men de händer lite saker å ting här och där.. har inte riktigt haft tid (eller ork) att sitta här och skriva. Men ikväll är jag helt själv hemma och de är sååå skönt.. men samtidigt tomt såklart nu när man är van vid sällskap. Men men.
Imorn kommer årets skräll-besök också. Än så länge har han ju inte ringt å sagt att han inte kommer, så de är väl nära nu iaf.. skoj skoj ska de bli!

Appropå nånting helt annat.. Har haft en tanke senaste dagarna. Eller snarare tänkt på någon senaste dagara. Jag vet att de snart kommer att gå över igen. Men de bara isar till i magen när jag tänker på personen.. Förstår inte hur jag kan påverkas så enkelt, och jag förstår framför allt inte hur denne person smög in i mitt huvud och bosatte sej i mina tankar igen. Nåja, de går väl över.. som alltid. Konfunderad blir jag dock samtidigt som det faktiskt är lite småmysigt.. men jobbigt!

Inga kommentarer: