torsdag 20 november 2008

INTERNET IS THE SHIT

Hysteriskt roligt detta. Eller bara tragiskt? Från min sida kanske.. Men iaf, de är ju underhållande!
Jisses, va man kan ta reda på och luska ut saker och ting genom att surfa runt på nätet. De är helt omöjligt att vara anonym nu för tiden ju!
Nu har jag visserligen ingenting av mina upptäckter bekräftade.. men de känns rätt simpelt att lägga ihop 1+1 och konstatera att svaret är 2.
Egentligen kan jag inte klandra personen i fråga, för jag beter mej väl i princip på exakt samma sätt själv just nu. Men vafan, så länge jag har skoj, trivs och mår bra så.. så kan väl andra också få göra de. Märkligt hur man beter sej och resonerar ibland dock. Så jäkla hemskt är de väl inte att vara ensam? Eller? Nåja..

Däremot gör min inneboende i skallen mej lite förvirrad. Men som sagt, de går över..

Inga kommentarer: