torsdag 13 november 2008

ÄLSKADE MAMMA

Haha, jag älskar min lilla mamma så mycke! Vi kan ha riktigt kul ihop ibland.. och jag älskar samtalen med henne när hon skrattar åt de jag säger när jag beter mej som en liten vidrig och dryg snorunge. Men hon älskar sin lilla vidriga och dryga snorunge i alla fall, och de är det som räknas!
Dessutom är jag ju bara vidrig och dryg på låtsas..

Ett telefonsamtal som efter ett tag som in på min urusla ekonomi..

Mamma: Har du köpt några nya kläder på länge då?

Jag: Haha, va sa du? (konstpaus)

Mamma: Haha, just ja. Jag glömde vem jag pratade med..

Jag: Tack! Men faktiskt så har jag det.. köpte en ny fin kofta i helgen. Kostade 300:- och de var tyvärr dina födelsedagspresentspengar som offrades där.

Mamma: Va?

Jag: Men mamma. Du får ju se mej i min fina kofta när du fyller år och jag kommer upp ju. Think outside the box!!

Mamma: Hahahah. HEMSKA UNGE!

Jag: Hahahah. Jag vet!

Me love mom!

Inga kommentarer: