måndag 10 november 2008

FILMTITTARMARATHON

För en sisådär 12 år sen upptäckte jag de här med att prata me andra människor över nätet. Wow! Och för ungefär 10 år sen vart jag fast i träsket. Jag hade redan skaffat så mycke nya vänner och träffat så mycke nytt folk. Några av de som jag började prata med på den tiden är fortfarande mina vänner idag, somliga nära vänner och somliga bara ytligt bekanta som jag pratar sporadiskt med nån gång ibland. De flesta jag velat träffa har jag också nån gång träffat med de finns fortfarande ett fåtal som de av olika anledningar aldrig blivit av med. Men hey, de är väl aldrig för sent att ändra på?
En trist söndag igår med en rastlös Johanna blev till en trevlig film-marathon-kväll med C - en kille (karl? gubbe? hihi) jag började prata med för.. oj, ja.. 8-9 år sen? Och är en av de få som jag aldrig träffaf, men som de då vart ändring på igår. Riktigt trevligt juh!
Blev dock rätt sent.. och väldigt lite sömn. Så nu har jag sovit bort halva min lediga dag! Men glad är jag för det!

Inga kommentarer: