tisdag 25 november 2008

BRANDBILSRÖD UNDERHÅLLNING

Emellanåt har jag faktiskt riktigt riktigt skoj och trevligt på min praktik.. eller ja, jag har oftast, nästan alltid, väldigt trevligt.. men ibland har jag riktigt skoj med!
De jag oftast skrattar åt är L, antingen när hon berättar om hur hon gjort bort sej på fyllan under helgen, eller när hennes ansiktsfärg skiftar jävligt snabbt från normal till lite lätt brandbils-röd. När detta händer vet jag, och de andra tjejerna, precis vad som är på gång. Då har hon sett någon gå förbi och hennes hjärta har halvt slutat slå. Hon tycker hela situationen är otroligt pinsam eftersom hon tycker hon gjorde bort sej så pass mycket på den där lunchen. För oss andra är detta förstås riktigt underhållande.. men jag förstår henne samtidigt som jag vet att hon nånstans njuter av att se honom gå förbi.
Och just nu stannade mitt hjärta i princip också och kinderna blev alldeles jättevarma och skiftade förmodligen i färg precis lika snabbt som L's brukar göra. Men, jag har ju tydligen inte gjort bort mej iaf, eller?

Inga kommentarer: