tisdag 11 november 2008

DAGENS 5 EGENSKAPER

Nu ska jag avslöja lite egenskaper om mej här..

1. Jag är otroligt jäkla godtrogen (synonymer till godtrogen = omisstänksam, lättlurad, blåögd, troskyldig, naiv.) Lite i kombination med att jag inte riktigt litar på folk i allmänhet, hur ni vill/inte vill få ihop den ekvationen får ni bestämma själva. Men så är de iaf!

2. Jag är en riktig jäkla egoist. Tyvärr en alldeles för dumsnäll egoist.. så i slutändan brukar de bli så att jag tänker mer på andra än mej själv iaf.

3. Jag är nog den sämsta människan i världshistorien på att ha koll på mina egen ekonomi. Jag förstår inte hur folk kan klara sej med den sorts ekonomi jag har just nu. Någon? Lär mej?

4. Jag är fan riktigt duktig på att laga mat! Detta är en relativt ny upptäckt jag gjort faktiskt. Precis ätit hemmagjord potatis och purjolökssoppa (billigt som attans! Appropå punkt nr 3.) som vart MUMS! Hade jag inte glömt att köpa bakpulver hade de blitt hemmagjorda scones till också. Men.. minnet sviker allt för ofta.

5. Jag är nå otroligt otålig! Nästan ohälsosamt otålig. (Nästan så man hör en hel kör mumla: "No shit!") Försöker jobba på det.. men de är svårt.

Fem egenskaper får räcka för nu. Dessa är så tydliga och uppenbara i mitt beteende just nu att jag ville skriva ner dem.
Ringer imorn? Tsö! De är 2½ timma kvar till dagen är slut. Sätter min högra arm (jag är fattig, de finns inga pengar att satsa) på att telefonen kommer att vara tyst resten av kvällen med.. men samtidigt som de skulle göra mej irriterad, så skulle de göra mej lättad, som vanligt! Va är de för folk jag beblandar mej med egentligen?

2 kommentarer:

m|in sa...

Hehe, nästan så att jag tar åt mej av det sista stycket,,, kommenterade din blogg häromdagen å sa att jag skulle ringa på kvällen, men det gjorde jag ju inte..

Men jag lovar inget nytt, utan ringer som en överraskning nån dag istället ;)

Hanni sa...

Haha, men darling! De va absolut inte menat till dej! Och jag kan ju faktiskt också ringa (förlåt för att jag är dålig på det), inte bara du som ska ju.. ;)

Puss på världens bästa vän!